Jag sitter och grubblar...

Huvva och fy..!
Nu ska man snart sätta igång och städa...
Men som tur är så har Fredrik lovat att dammsuga och torka golven...
Så man ska bara plocka undan, damma och ta toaletten..!
Nice!

Jag sitter och grubblar...
Tänker på en tatuering...
Jag funderar att göra en liiiiite större...
Överarmen...
Skulle de inte vara snyggt?
Sen använder jag oftast trekvartsärmar, så man kan juh dölja om man vill...
Hmm´edi´Hmm


Skulle denna vara snygg att smälla upp så stor??
Ni kan vara lung, vill inte ha färg, utan gråa och svart..!
Ska kanske sätta mig och leta igen...
Men jag tycket som att denna är härlig...
Aja, jag får grubbla ett tag till...
Har iallafall inga pengar att slösa på de just nu...
Hehe..!
Men man vet aldrig med mig..!
Är de nån som har hört nå bra eller dåligt om tatueraren i Hörnefors??
De har ju mer tid än Reddragon...

Neh, smälla i sig frukost/lunch och sen sätta igång..!

BYE!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0