Meep meep!

Nu har man gjort sin första lassange från grunden..!
Kleeeeetigt, men de kan bero på den som gör de..!
Hahaha..!
Tog sin tid (kom saker emellan)...
Hoppas att den smakar gott...
Ser då inte ut som den jag gör, men kan de bero på att de är pulver, vatten, mjölk och köttfärs...
Liknar den Maria bjöd på, de är då bra iallafall..!

Sitter och funderar på vad man ska hitta på att göra...
Lutar åt en paj...
Mumma..!
Idag ska jag då riktigt se till att man har allt innan man sätter igång..!
Hahaha..!
Sen är de städ och tvätt som gäller..!
Sköööönt att ha nå att göra..!
Värsta som finns är att sitta av tiden!

Neh, nu ska man ta sig ett ryck..!

BYE!

// Emma

Kommentarer
Postat av: Anna

Hörru bruttan... ska berätta om kjolen! Den komme inte till fredagen arg.. så paniklåna en av Alex.. sen så ska jag skicka tillbaka den idag så jag slipper betala 150kr extra i expressfrakt! Så nu har jag beställt den igen eftersom den var helt OK! skratt.. Och beställde även en klänning och skjorta.. så dettablir spännande att se vad som passar och inte passa! =)Hur är läget? tack för senast!

2009-03-08 @ 10:00:02
URL: http://livetistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0