Men en elefant glömmer aldrig..!

Somnade på fel sida inatt, huvva så jobbigt...
Varje gång man skulle vrida tillbaka sig så vaknade man att man hade en stor klump i vägen...
Stackars Fredrik..!
Hehe..!
När man vaknar får man en kelig Ronja...!
Inte lätt att vara utan klapp och smek så länge..!
Så 10 min sen är hon rätt så nöjd..!
Hehe...!

Ringde och snackade med mammsen igår...
Hennes granne är juh, torligtvis, pappaledig tattuerare...
Mamma skulle tydligen fråga honom om han var sugen...
Då sa jag att ska jag göra de hos honom så får juh hon också göra en...
Men jag tror inte att jag kommer så långt på den biten...
Ska nog inrikta mig i Hörnefors, men de får nog bli efter löning...
Fredrik hoppas på att man har glömt de...
Men en elefant glömmer aldrig..!
Hehe..!

Idag är de en riktigt slappar dag..!
skönt i sig..!
Ända man har att göra är att plocka bort tvätten..!
Men de går på två röda...
Så de spar man..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0