Payback is a bitch!

Emma i ett nötskal..!
Blev väkt av att Fredrik fick besök....
Då vet man vad man ska göra då han sover..!
Ställa sig och disskutera i hög ton..!
Mohahahahahahaaaa!
Payback is a bitch!
Nå ska jag komma på att göra..!

Fredrik kommer in till datarummet och blir helt chockad att man är vaken..!
Då blir man SUUUUR!
Vad tror han..?
Inte ens en tanke på att viska eller gå ner...
Men men, de går inte att göra så mycket..!
Får planera min kupp..!
Hehe..!

Jahapp..!
En ynka natt kvar sen är man leeeeeeeeeeeeedig!
YEEEEEEEEEEEEEH!
Nog för att man kan jobba ett par till...
Men skulle vara skönt att sova med Fredrik...
Tro de eller ej..!

Neh, ska klä mig och sen ska jag rasta vovvarna..!

BYE!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0