Tänk tänk tänk!

Nu har man gjort nå dumt..!
Eller...
Ja...
Hmm...
Är man läkar rädd som jag, så har man gjort nå super dumt..!
Klockan 13.00 kommer min telefon att plinga..!
Ringde vårdcentralen..!
Huvva, huvva, huvva!
Hoppas att man silpper någon tid idag..!
Eller i veckan..!
Håll tummarna för mig!

Ska tänka på nå annat..!
Hmm..!
Som vad?!
Skulle inte förvåna mig att de ska ta blodprov..!
De gör juh vad som hellst för att sticka en..!

Hörs de att man är stick rädd?

Får man ta med sig en in?
Eller, kanske lite dumt, med tanke på vad man ska göra...

Ååå!
Jag går juh hellre till tandläkeren..!
De är bland de värsta jag vet!

ÅåÅ!
Hjälp!
Måste man svara??
Joh, jag ska klara detta..!
Andas Emma, andas!!!

Aja, huvudsaken jag slipper komma i dag..!
Tidigast på måndag..!
Men hellst om nått år..!
Hahahah..!
Neh, är vuxen och borde klara detta..!


Men de är juh inte säkert att de ska ha några droppar..!
Håller mina tummar..!

Neh, nu ska jag absolut tänka på nå annat..!

Funderar på att gå en promenad...
Hoppas att de fortfarande är varmt, kan juh inte gå innan de har ringt..!

Tänk tänk tänk!
Blommor, sommar, bad....




Nu känns de bättre..!

Neh, man kanske ska sluta älta på om detta..!
De löser sig..!
Sen kanske de inte är så värst roligt att läsa om..!
Men finns de nå kul i denna blogg?
Hahaha..!

Aja..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0