De är MARS!

Så grymt härligt man hade de igår..!
Kvällen hade allt..!
Tror inte att jag har pratat med min släkt så mycket i hela mitt liv..!
Hehe..!
Sen träffade man nya filurer..!
Härligt!
Gick emellan ett bråk och fick skälla ut store bror...
Vad mer kan man begära..!
Hahaha..!
Min första (halft) "Rockabilly-fest"..!
Hehehe..!
Saknades bara att alla hade bilarna där, men de som hade raggarbilar hade juh så kort bit att åka..!

Magnus skulle inte ha kommit, komplicerat att säga varför, men han skulle ha stannat hemma...
Men men, man kan inte göra så mycket...
Och sen så blir juh alla så mycket drygare med sprit i kroppen...
Jag hade då trevligare i kapprummet än där uppe, slapp då dansa...
Kan då inte bugga om de skulle gälla livet..!

Innan vi for dit så hade vi bestämt oss att vi skulle hem vid tio tiden...
Men de slutade att vi for runt halv två...
Huvva, mitt huvud på vägen hem..!
Men de var de värt de..!

Oj!
De är MARS!
Vad i rackarns..!
Aja..!
Man vänjer väl sig någon gång att månaderna går fort..!

Neh, nu ska jag sluta predika och ta mig en Pamol..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0