Så de SÅ!

Satt och såg Lyxfällan, när de kommenterade att en familj på tre ska ha 1500 att köpa kläder för i månaden, så säger Fredrik:
"De är vad du spenderar alldelens själv..."
VA?!
Vad då slag i magen?!
När man ser chockad ut så säger han:
"Men de är juh ditt nöje..."
VA?!
Man tappar hakan..!
Han forsätter med:
"Alla kläder, skor, handväskor..."
Har inte köpt en handväska sen man var i Ullared och skorna han pratar om har varit på rea och inga stora summor..!
Man blir kinkig..!
Nu ska jag skriva ner vad jag handlat och vad de gick på..!
Innan han insåg att de var bättre att inte öppna käften, sa han:
"Men du klarar juh din ekonomi..."
Man blir nästan skratt färdig..!
Han kommer lika ofta hem med påsar som jag..!
Sen kan man juh gott säga att jag är inte lika skotokig som de flesta tjejer...
De ska han då vara glad för..!
Och sen så köper jag då man hittar kläder...
ÅåÅ!
Smått kinkig..!
Man säger inte bara så..!
Hmm, jag spar ca 1-1500 kr/mån plus att jag alltid får pengar kvar på lönekontot (kanske inte då man köpte idioten en TV) och så öppnar han käften..!
Morr..!

Men men, man kan inte göra så mycket..!
Man får ta honom som han är, glapp käftad..!
Hehehehehe..!
Älsklingen min..!

Har planerat liiiite för i helgen...
Kommer inte hinna med så mycket med Lisa imorgon, hem och mysa framför TV:n sen är de väl dags för henne att snarka...
På lördag blir de väl Ö-vik nästan hela dan, sen på kvällen blir de melodifestivalen...
Får se om man köper hem så att man kan baka en tårta eller nå, iallafall en socker kaka...
På söndag är de väl mest att vakna sen ska man plutta på sen blir de att skicka hem henne...
Första gången hon sover i två nätter, så hon kommer nog bli nöjd...
Hon brukar alltid vilja de...
Aja, man får ta de som de är...
Är inte riktigt som min syster, planera allt, här räcker de med att man har grundplanen sen får man utgå från den...

Vill bara avsluta med att säga att jag INTE har ett köpberoende...
Så de SÅ!
Hehe..!

BYE!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0