Dela med er!

Ja, då var de tydligen slut sovet..!
Har försökt att hitta ett recept på Klimpmjölk..!
Finns inte..!
Ååå..!
Hoppas verkligen att de har på jobbet, hittade inget igår...
Verkar bli en rätt som man ska tillaga..!
De borde finnas lag på att de finns recept på de dom har hettpå matlistan..!
Aja, de är väl ett tag kvar..!
Har ni ett?
Dela med er!
Hehe..!

Ja, inatt så är man två..!
Nån som äntligen svarar emot mig själv..!
Hehe..!
Skönt att de var nån man hade nån hum om vem de var...
Ännu en Strandholmare har funnit sin väg till Gräsmyr..!
Hehe..!
Blir korvstroganoff och baka matbröd hade jag tänkt mig...
Får se vad han vill...

Imorgon blir de till att stiga upp runt halv tolv...
Är gruppträff på Tobias...
Är skönt att höra vad som pågår på dagarna och de är väl bra att de finns en röst för vad som pågår på natten...

Neh, nu ska man kolla vars Fredrik tagit vägen...
Bädda ner sig i soffan och pilla naveln...

Hej så länge..!

Neh!
Höll på att glömma..!
Fick min baddräkt igår..!
Ser ut som en klänning..!
Hehe..!
En kort klänning, men de funkar..!
Liiiiiiiiiiiite stor, men de gör då absolut inget..!
Funderar på när man får inviga den..!

// Emma

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ska fråga gammelmormor om receptet!

2009-05-20 @ 10:52:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0