Fick just besök utifrån..!

Ja, då är man inne på den sista natten..!

Fick just besök utifrån..!
En arbetskolega som skulle hämta någe..!
Rätt så trevligt..!
Blivit bortskämd på sistonde..!
Förra skiften hade jag inskolning och nu besök utifrån...
Man kan vänja sig med detta..!
Hehe..!

Man har gjort sockerkaka, arraksbollar och Petit-chouer (sockerfri bakelse med grädde och bär..)...
Har en bild som kommer in senare idag...

Vad har man mer gjort...
Joh, blev jagad av en arg geting...
Kom in genom fönstret och levde rövare..!
Satte sig på Ronja och när jag vifftade bort den så blev han sur..!
Stängde dörren och ropade på Fredrik...
Försökte dammsuga upp den, men den blev bara argare då..!
Hehe..!
Huvudsaken han då inte bet hundarna..!
De har nog problem med alla mygg..!

Neh, nu ska man  kolla vad man ska hitta på medans tvättmaskinen går...

De är som en ond cirkel...
Städat och tvättat här och när jag kommer hem så ska jag städa och tvätta..!
Hehe, men som tur är så går de fort...
Funderar på att baka nå matbröd, Fredrik har gnällt...
Någon gång ska han väl få sig nå..!
Hehe..!

Hej så länge, hoppas för allsindar att ni snarkar..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0