Lill gumman min..!

Ja...
Efter en orolig natt (från min sida), så somnade man till slut..!
Väktes av en blöt hund klockan sex..!
Bara att försöka somna om..
Väktes av en skakande hund runt nio...
Bara att somna om...
Jobbar juh i natt..!

Blev kanske inte så mycket sovande, men man vilade väl rätt så mycket..!

Ronja har slickat hål på bölden, så, ja... De är tydligen också vanligt..!
Suttit och googlat..!
Hon är då piggare, men de märks att de gör ont..!
Han bara bajsat i små mängder...
Lill gumman min..!

Igår så lekte vi lugna lekar..!
Tog fram Dog smart spel..!
Ronja fick upp två, medans lillan tog resten..!
Ivrrig liten rackare..!
Hon blir helt extas då man tar fram de..!
Man hinner bara ställa tillbaka klossarna, så har hon lyft bort dem..!
Ronja låg i mitt knä och kollade på..!
Har två olika..!
Drygt att de ska vara så dyra..!

Ja..!
Jobb inatt..!
Känns lite drygt med tanke på hur de står till med Ronja..!
Men Fredrik är juh hemma och han har juh telefon..!
Annars får alla tre komma till jobbet med mig..!
Hehe..!

Neh, nu ska man hoppa in i duschen...
Så man kan fara nångång..!
Finns juh alltid en chans att vi får komma in tidigare, eftersom vi igentligen inte har nån tid..!
Huvva..!
Ronja är inte överglad att vara hos vetrinären..!
Lillan är glad så länge hon får godis, blev lite sur den senaste gången..!
Hon fick spruta, men inge godis..!
Hehe..!

GRATTIS ANNELI, ännu en gång!
:)

// Emma


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hoppas allt ordnar sig med Ronja.



Tack Tack, känns gött. Har inte fattat det ännu bara :P

2009-05-28 @ 12:58:27
Postat av: ANNA

Ett hus på kyrkogatan hemma =) Fast blidde inget.. Hur har det gått idag?

2009-05-28 @ 18:09:04
URL: http://livetistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0