RIIIIIIIIING!

Jag tror jag vet vad som är fel på Ronja..!
När jag tvättade henne så upptäckte jag en böld alldelens intill analhålet..!
Har inte sett de, Fredrik tvättade henne igår..!
(Han tyckte att de var lite svullet, men trodde eftersom hon har nyss löpt at de var vanligt....)
Var som ett bajs-lock för öppningen, när jag fick bort de så upptäckte jag bölden..!
Tror att hon har analsäcksinflammation..!
Läste att de blir operation på de..!
Ååå..!
Varför ska hon drabbas..!
Nu färsöker vi få tag i vetrinären för att fråga om man ska in akut eller om man ska vänta tills imorgon...
Hon bajsade lite för en stund sen...
Men de ser juh inte bra ut...
Lätt svullen..!

Håller tummarna på att en mygga har varit där..!
Inte lika farligt för hennes del..!

Varför kan de inte ringa för?!
RIIIIIIIIING!

Hon ser då piggare ut..!
Hon har ätit och druckigt..!
Får hoppas att svullnaden går ner..!

Lill gumman..!
Är de inte de ena så är de de andra...

Håll tummarna för min lilla dam..!


// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0