Stoooooora kulor kom ner..!

Jag vann idag..!
Vann och vann..!
Aja..!

Denna klänning budade jag hem:



Lugn, den ska bli svart..!
Hehe..!
Köpte till en matchande sjal...
Så hela faderasket slutade på 585 kr, inkl frakt, färgändring och sjal...
Klänningen slutade på 395...
95 frakt, 35 färg ändring och 60 för sjalen...
Nu återstår de att se hur den blir...
En månads väntan ännu en gång..!
Hehe...

Jaja..!
Vad har man gjort mer idag då?
Varit ute och sett då de har haglat..!
Stoooooora kulor kom ner..!
Mysigt..!
Ronja sprang och jagade tills hon fick en precis mellan ögonen, då var de inte roligt längre..!
Hehe..!
Sen har man förstört själs stenen, med andra ord ratat mig med spel...
Tiden går då fortare på så vis..!
Sen har de inte blivit så mycket mera...

Neh, nu ska jag slita mig från datorn, börjar bli dyrt att sitta här..!
Hmm..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0