Ja, man kan juh bara drömma...

Ibland funderar man på att packa och flytta söderut...
Tänk så skönt de skulle vara...
Bo på nått ställe där sommaren kommer tidigare och stannar längre, börja om på en ny kula och bara ha roligt..!
Packa ner karl och vovvarna och bara dra...
Men då vet man hur Fredrik trivs här, skogsmulle som han är, då är de inte helt enkelt...

Tänk att bo i en förort till Stockholm eller varför inte Malmö...
Eh, kanske inte Malmö, skulle då inte förstå ett ord...
Eller kanske i lägenheterna mitt emot Gekås, fast då skulle nog plånboken bli alldelens för smal..!
Hehe..!
Men de såg så härligt ut när den damen vattnade sina blommor på den lilla gräsplätt hon hade..!
Skulle nog kunna se mig vara den damen, sitta där med en kall dryck medans vovvarna och Fredrik skäller på turisterna..!

Ja, man kan juh bara drömma...
Men de skadar juh inte att kunna de...

Jag är snart 25 år och man har inte åstakommit så himla värst mycket...
Men man får se de från den ljusa sidan, man har väl några år på sig, får man då hoppas iallafall..!
Hehe..!

Neh, nu ska jag sluta klaga..!
Prata en sväng med Syster-Yster och sen fortsätta pilla naveln..!

BYE!

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0