Va F*n, de är juh år 2009..!

Slött slött och åter SLÖTT..!
Jag som skulle vara duktig, men har bara kommit mig för att kasta in kläderna i  maskinen..!
Vars är kläderna som hänger sig själv?!
Va F*n, de är juh år 2009..!
Tragiskt..!

Men men, ska väl ta mig i kragen och sätta igång..!
Än en gång har älsklingen visat sin bättre sida..!
Han har flyt..!
Eller så har han gjort nå dumt, men de man inte vet mår man inte dåligt av...
Får trösta mig med de iallafall..!
Hehehe..
Han har lovat att ta golven..!
Mohahahahaaa..!
Tur att han hatar att damma, plocka och ta toan..!
De är juh den roliga delen av städningen..!
De lönar sig att jobba natt har jag märkt..!
Fredrik har börjat hjälpa till med att städa..!
Bägge tycker att de är skönt att få gjort dagen då man går av, då har man resten av veckan fri..

Nu är man som NÄSTAN pigg..!
Slumrade till en halvtimme i soffan, vaknade utav Ronja bäddade ner sig vid fötterna och fick mig ett rejält slick..!
Äckligt då man är barfota..!
Hehe..!

Tro de eller ej så har jag inte bjudit på på Tradera..!
Tror nästan att jag har bevisat för Fredrik att jag inte har ett köp beroende som han säger..!
Men, om man tänker efter så slutade klänningen på runt 600 och sen har jag juh inte varit på nån affär än..!
Hehe..!
Men jag har då inte bjudit på Tradera, sett men inte rört..!
Stolt är man..!
Och bara för att göra saken klar, så har jag INTE ett köp beroende..!
Bara Fredrik och mamma som retas..!
Finns dom som är värre..!
Sen ska inte Fredrik snacka..!
Han är också bra på att öppna plånboken..!

Var en annons på Diggeloo i tidningen idag..!
Uallared stannnar de till på som Anna sa..!
Yeeeeh..!
LÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR..!

Grannen har en ny vovve..!
Så härlig..!
När man är ute och kollar dit så står den och vifftar på svansen..!
HIMLA fin jakthund..!

Ååå..! Märker ni att jag drar ut på de hela?!
Neh, kanske är dags att lägga i nån växel och börja ta tag i saker och ting..!
Eller så ringer jag och snackar med nån ett tag...
Hehe..!
Neh, STÄD!
Blöö!



BYE!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0