Älsklingen min...

Jah..!

Vilket väldans spring de har och är..!
Har gjort kålpuddingen... Endast den har sina moment man ska göra...
Och mycket disk blir de av den..
Inte nog med den så skulle man göra mat till personalmötet..!
Så de hade bestämt att jag skulle förbereda fiskgratäng...
D.v.s koka fisken, koka potatis och göra pot.mos och koka såsen...
Mååånga kastruller och fullt i köket hade man de..
De tragiska var att de fanns inge recept...
Så hon som jobbade kvällen sa hur jag skulle göra och sen skulle jag smaka mig fram...
Smaka mig fram?
Hur ska man kunna göra de då man inte vet hur de ska smaka?
Men men..
Orka bry mig..
 Gjorde som hon sa och nu är den klar för deras rond..!

Grädden på moset är att de är full packat i tvättstugan...
Vad har de gjort idag? De verkar som de har varit ute och lekt i lera..!
Hahahahah!
Mycket strykning och mycket mangling...
Och dessa tork tider..!
Hahaha..

Aja, skönt att ha nå att göra...
Slipper man dra igång nå annat..!
Tur att jag städade de som skulle göras i natt i går..!
Hade mina aningar..!
Hehe..!

Gubben har också ringt och varit pratsugen..!
Älsklingen min...
Blir att fara dit idag efter mötet...
Se Ullared, HK och House..!
Hehe..!
Bra med inspelningsbar parabol...



Har gott om tid att vänja mig att sova i lägenheten själv..!
Hehe..!
Är bara jobbigt att vara alldelens själv, då man är van att ha hundarna...
Får skaffa oss en fisk eller nå, då har man nå att prata med..!
Hehehe..!

Neh, nu kallar plikten igen..!

Hoppas att ni sover så gott och tänker lite på mig som springer på här..!
;D

// Emma 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0