Då får man juh sig en försmak!

Ni som missade de måste verkligen se nästa på mångag klockan  20.00..!
Man längtade verkligen tillbaka så de small om de..!
Fick till och med se våran stuga vi bodde i första gången..!
Hehe!
Ååå! Vill åka nu..!
Men man får juh lite tröst på måndagar iallafall..!
Hehe!
Visst förstår ni att jag snackar om GeKås-programmet?!
Så J*VLA bra..!
Skulle kunna ingå i dom 1500 som jobbar där varje dag..!
Åh, en suck av avund gav man ifrån sig lite nu och då..!
Jag vill!
Men vi har då bestämt oss för att de blir MINST tre nätter nästa år..!
Vill inte bli som damen som var där i två veckor, bodde i tält och handlade för ca 50 000, innan vackorna var slut...
Men då handlade hon juh allt som behövs tills de är dags för nästa tur..!
Hon var lyckligt då de slutade på ca 11000 på första handlingen, hon hade räknat med 15000...
Karl hennes höll sig vid tältet och festade loss ganska rejält...
Sen for de hem några vändor för att lämna lasta av några saker...
Och de var juh inte direkt till Göteborg, utan Malmö?!
Varför inte hyra en liten lastbil, måste juh bli billigare..?
Hahahaha!
Ska inte säga så mycket... De kan juh bli jag... Neeeeh, så farlig är jag inte..!
Hennes kvitto var juh över 180 cm..!
Hehehehe, plötsligt blev inte våra kvitton så långa som man tyckte för stunden!
Hehehe!

Hmm, tragiskt nog så såg vi ingen VD på taket då vi var där...
Eller så va han där utan att vi såg han..!
Hehe, hade min blick mot öppningen med ett saftigt tag i vagnen!

Vill vill vill vill vill och åter vill tillbaka nuuuuu!
Men hoppas att de fortsätter med detta program nästa år med!
Då får man juh sig en försmak!
Hehe..!
Och vilken reklam de får nu!
Inte dåligt de inte!
Dock hoppas jag att de inte är så mycket folk då vi är där..!
Hehe..!

Jah, vad ska man göra en regnig dag som denna..!
Om de då kunde slippa att blåsa..!

Hmm..!
Fredrik ska till N-maling, så man ska väl passa på att skriva pappas farsdagskkort, så han kan posta de!

Annars får man se vad dagen har att bjuda på, förutom en stor längtan till GeKås!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0