De är inte varje dag de händer..!

 Nu har man sett trubbel i paradiset..!
Så där kan jag nog säga, fanns så mycket mer de kunde ha gjort...
Sen gillar jag då inte en skådespelare...
Men den fick godkänt iallafall..!



Innan var man på RUSTA, Boom och stan..!
Köpte inget, okej då, köte en sallad...
Men den var slut så de fick bli en Mc Fish...
Att de kan ha slut sallader...
Liiiite besviken blev man... Hade juh sett fram emot den..!
Men men... Han fick göra ett återköp och sen fick jag beställa på nytt..!
De är inte varje dag de händer..!
Hahahahaha!

Hittade som vanligt en jätte fin jacka...
Men den får hänga kvar en stund till, gillade inte riktigt kragen...
Så man får se..!
Sen hittade man ett par kängor på Din sko...
Får se, behöver nya vinterskor... Lilltån håller på att kolla fram på dem jag har nu..!
Hahahahahahahahaha!
Tragiskt, då de är mina favvisar!
Aja, de har väl gjort sitt..!

Nu ska man njuta och drömma sig bort..!
Har spelat in GeKås serien!
Ska bli mysigt att se..!


// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0