De klingar väl gott..?

"Ragge kom kolla, de har kommit post i brevlådan...
Neeeh, faaan..."

Nån rackare som sms-trackar en...
Orkar inte kolla nu...
Kollar på en stund..!
Hehe..!

En lugn natt iallafall på matfronten...
Endast bakat syltrutor...
Sen har de varit städ i stora drag..!

Min sista natt för detta pass...
Gött gött...
Då jag kommer hemm ska jag städa bort och duscha...
Visst kan man dammsuga kl.8.00 på en veckodag??
Har ingen aning...
Kan han lyssna på hög musik, så kan nog jag fånga dammråttor...
Inte för att de är så många..!
Men skönt att få fint innan helgen..!

Sen ska man hämta Fredrik då man har vaknat...
Men inte förrän han har tagit utav golven i Baggård..!
Så de så..!
Hehe..!
Klockan 16 har man bokat tvätt tid...
Ska bli skoj och kolla om man får igång maskinerna...
Och hur torkrummen fungerar...
Aja, man får försöka sig fram..!
Hehe..!

Sen vet jag inte så mycket mera...
Promenad med vovvarna och sen torsdags-mys?
De klingar väl gott..?
Imorgon ska vi in till Umeå och handla...
Är lite smått tomt i hyllorna...
Ska snabb handla i Baggård idag..!
Hehe... Ta med köttfärs och fiskpinnar...
Mmmm...
Blir pinnar och potatis...
Har mjölk, så jag funderar på att testa att göra eget pot.mos och kolla vad karln tycker...
Får se om man orkar..!

Jah...
Kan inte klockan gå fortare..?
Länktar hem och sen längtar man tills man ska hämta Freddan och vovvarna...
Skönt att få lite liv i lägenheten igen...
Har fortfarande inte fått upp de tre tavlorna som ska hänga i köket...
Har inte hittat spikar som passar... Ska ha stora huvuden...
Men han har lovat att han ska leta och jag hoppas att han finner..!
Ska bli skönt att slippa flytta runt dem i rat-skrubben...

Neh, plikten kallar..!

Hoppas att ni sover gott och att ni vet att ni är välkommna att städa hos mig då ni vaknar..!
;)

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0