De stora blåa...

Jah, vilken dag..!
Härlig dag!

Pappa och Andrea var förbi och fick tekakor med ost, skinka, räksallad, gurka och paprika...
Mer blev de inte..!
Hahahaha!
Sen började vi praa om Ullared och Ullareds serien...
Som tur var så hade vi spelat in de förra programmet, så vi såg, pratade och skrattade..!
Tror att Andera blev såld och har nog sett idag..!
Hehe..!
Sakta men säkert så konventerar jag folk..!
Mohahahahahaaaaa!
Men de får inte bli allt för många, så att de inte är proppfullt då vi ska dit nästa år..!
Hehe..!

Jah, fick de vanliga av min far och pappersmamma...
Pengar..!
Alltid välkommet..!
Hahahaha..!
Fick även ett sött litet kort i brevlådan..! Tack Anna..! Du är för gó!!!

Sen bar de iväg med att göra lite hemligstämplat..!
Men snart så ska ni får reda på de hela...
Innan söndag..!
De kan jag nog lova..! Iallafall du, Anna, du kommer att få veta först..! ;)
Är lite smått intresserad på ditt lilla hemliga..!
Hehe..!

Men en händelsefull dag har man haft iallafall.. Hoppas bara att jag får de sista..!
Hehe..!

Efter de hemlighetsstämplade, så skulle Fredrik bjuda på middag..!
Dock var vi för sen för Silverlaxen, jag har alltid velat äta där, men La Casa hade öppet och en kebebbtallrik har man smaskat i sig..!
Nu myser man med Fredrik i soffan, har sett Ullared och bara tagit de lungt...
Mysigt, min lilla älskling har gjort 25-års dagen helt underbar...
Åh, har juh fått Fredriks paket..!
De stora blåa...



De var en JÄTTE fin micro!
Och de behövs!
En bild kommer väl senare, orkar inte springa efter kameran...
Får ta då vi har fått in den..!
Hehe..!
Sen fick jag ett TV-spel..!
SvampBob Fyrkant... Dissa inte... De förra var super kul!
Hehe..!

Uuuuuuuh, ser på Kommando: Snusk, Fy F*N säger jag bara..!
Uuuuuuuuuuh!

Neh, man får koncentrera sig på datorn..!

Vad ska man mer säga om denna nionde november 2009..?
Jah, nöjd..!
Känner inte som om man fyller år..
Har inte gjort smörgåstårta än... De är väl den som gör de..!
Hehe..!

Neh, nu ska jag dona på sen ska jag sova..!

// Emma



Kommentarer
Postat av: anna

ahhh nyfiken... jag vill veta först!!! ;)

2009-11-09 @ 22:34:42
URL: http://livetistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0