Ensamt är ej starkt!

De sägs att ensamt är starkt, men jag har nog insett att för mig häller de två...
Eller rättare sagt fyra..!
Huvva så ensamt de är utan nån...
Tänk om vovvarna kunde vara här iallafall...
Men men..!
Går fort detta arbetspass...
Imorgon sovar man juh på jobbet...
Ska bara hem och äta sen bär de iväg igen...

Somnade relativt snabbt ändå...
Men saknade ljudet av tassar och en hostande Fredrik, så de blev väl inte så längvarigt...
Men ska snart bädda ner mig i soffan och hoppas på en blund innan de är dags att få i sig nå..!

Neh, kan inte koncetrera mig...
Fredrik är på MSN och den blinkar som bara den..!
Liiiite nyfiken..!
:D

Ha de gott ni nu!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0