Fått dela ut provsmak..!

Jah, snart går denna natt in på   halvlek..!
Blev inge mer sömn för min del..!
Men tar igen mig idag..!
Hehe..!
Nu är de ingen som kommer att ringa..!
Hoppas jag iallafall..!

Inatt har man gjort kycklinggryta och bakat bullar..!
Mumma luktar de..!
Märkter dock att gubbar och gummor är uppe, men de brukar bli så då man bakar...
Slår aldirg fel...
Tror att de är doften..!
Hehe..!
Fått dela ut provsmak..!

Snart två och en halv natt kvar..!
Sen är de ledigt..!
Mycket kommer att ske i veckan..!
Huvva..!
Vill inte..! Eller, både och..!
Skippa måndag och gå direkt på fredag..!
Mammsen och Lisa kommer och ska sova över och sen på lördag är de IKEA som gäller..!
Upptäckte idag att de ahr sänkt priset på en hylla som jag funderar på att köpa..!
De är de inte ofta man har sådan tur..!
Om allt går som jag har tänkt och hoppats på så kommer de att ske en stor förändring med...
Men de går jag in på när de väl händer, med min tur så måste vi vänta längre på svar..!
Men men..!

Här sitter man alldelens ensam i bulldoften...
Får se om man hittar nån skrubb man kan städa i medans kläderna torkar..!
Hahahaha..!

Neh, nu ska man göra ett ryck..!

Krama kudden en extra gång från mig..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0