Man kan juh alltid hoppas..!

Efter en UNDERBAR dag så är man här igen..!
Härligt härligt..!
Börjar närma sig en och en halv natt kvar nu..!
De gillar jag..!
Fick juh njuta av Fredrik lite igår, så nu ska jag nog klara mig tills på måndag..!
Hahahaha..!
Men de skulle juh vara kul om han dyker upp igen..!
;)

Jah..!
Har bakat bullar, så nu luktar hela huset mumma!
Städ och tvätt kvar...
Bra att dra ut på de hela så man har då när tröttheten smyger på en..!

Idag blir de nog varmamackor... Om han nu inte tittar förbi igen...
Man kan juh alltid hoppas..!
:D

Mmm... Känns så skönt... Känns som om de vore första natten..!
Jag må säga att jag sover skit bra i lägenheten... Man kanske ska ta i trä... Skulle inte förvåna mig att jag sover som en kratta idag..!
Hahahaha..!
Men jag tror mycket beror på att man inte har nå som distraherar en...
Om man vaknar tidigt i Baggård så kan man gosa med vovvarna och vara med Fredrik...
I lägenheten är man själv och då har man juh lättare att ligga kvar...

Neh, nu ska man väl ta tag i saker och ting här..!

Hoppas att ni sussar på för fullt!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0