Men de går över..!

ÅÅåå!
Nu har jag SOVIT!
Så gott!
Dock så har man legat rätt så still så att höften vill inte vara med...
Låg på en hundgodis..!
Aj aj aj..!
Men de går över..!

Nu har man avverkat halva nätterna..!
Två sköna nätter kvar..!
Fläskfilegryta och rulltårta ska de bli inatt..!
Liiite smått oorolig för morgondagen...
Då är de fiskgratäng, men jag tror att jag har ett hum om hur man ska göra...
Fiskgratäng och pannbiff..!
Håll tummarna för mig..!

Telefonen har varit tyst nu, skönt nog..!
Jah, jag vet att jag kan stänga av den, men de kan juh ha hänt nå med..!
Hahaha, man får skylla sig själv..!
Hehe..!

Nu ska man surfa runt och sen ska jag pilla navlen...
Får se vad man ska äta...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0