Men nu är de fixat..!

Ååå!
Har sovit som en kratta, eller så har man bara drömt att man har varit vaken..!
Vet inte vad jag har haft för mig, men har då dragit mig till tolv, sen gav jag upp..!

Inatt är de jobb som gäller... De och köttfärslimpa..!
Hahaha..!
Undrar om man kommer ihåg hur man gjorde den..!
Hehe..!
I helgen är de den rackarns fiskgratängen som ska göras..!
Hur i rackarns gör man en sådan..?
Får kolla om man hittar nå bra recept...

Toppade mig lite igår...
Smög in saxen på toan..!
Blev ett hack på sid-håret... Gillar inte att de blir allt för långt..!
Men nu är de fixat..!
Så nu kan man tänka på annat!

De har fortfarande inte ringt?!
Åååå!
Vill att de ringer nu, vill inte vänta mera!
Sket i att boka en tid på vårdis, de verkar ha fullt upp med sprutorna, så de får vänta ett tag..!

Jobbigt att invänta ett telefonsamtal då man inte vet när de ska ringa..!
Hahahaha!
Vet att de låter sjukt..!
Men de är jag..!
Hahahha!

Jaja, de är bara att njuta av läget..!

Hmm, nu ska man pilla naveln och vara glad att man äntligen jobbar..!
Fyra nätter sen är man ledig de samma vanliga sju nätter..!
De tre extra lediga nätterna kändes, man har ställt in sig att bara vara ledig sju, men denna vecka har man gjort rätt så mycket...
Så man ska inte gnälla..!

NNeh, nu ska jag inta soffläga och äta min skål av fil och flingor..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0