My sexy little bitch!

Nu så är lampan uppe i rummet..!
Ska sluta säga vardagsrummet..!
Är juh bara ett rum..!
Hehe..!
Sen har man så händig karl så han fixade kontakten på den stående lampan..!
My sexy little bitch!
Hehe..!

De var väl de vi skulle göra idag..!
Okej då... Springa på Fhalgrens och köpa en tillbringare...
Men de regnar som rackarns, så de får bli en annan dag..!

Ska sitta och klura hur vi ska ställa prydnaderna i skåpet...
Hede upp de snabbt i torsdag, men är rätt så nöjd ändå..!
De är väl huvudsaken..!
Fredriks buddas som inte ser nå ont, hör nå ont och talar nå ont har fått sig ett fack var..!



Ovanför TV:n...
Sen ser jag nu att ljusstaken inte har fått sin plats..!
Hahahaha..!
Liksom lådorna nederst..!
Sista lådan måste vara där... Döljer sladdar...
Hmm...
Får se vad man gör..!

Titta vad söta jag fick av mamma..!



Nu har jag glömt vad den blåa hette..!
Barbapappa och Barba-någonting..!
Hehe..!
Hade de igår och de och har de på tungan..!
Men men, ska klura..!
Fick även en snygg tröja och tre fina plastblommor som har fått sin plats i fönstret...

Där såg ni färgen på soffan med...
Den är rostbrun/svart/grå...

Neh, nu ska jag sicka ett sms åt Fredrik och be honom köpa ut pengar till nallen...
Han har gtt för att köpa mjölk... Han var paltsugen..!

Så... Bye bye för nu..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0