Neeeeh, ska hålla mig..!

Jah..!
Underlig natt har de varit..!
De har varit en här och vaxat golven...
Så, man har fått hålla till i personalrummet...
Snört ihop en makaronipudding...
Sen har man strykigt till tusen och gjort jul i tvättstugan..
D.v.s hängt upp gardiner och ställt fram nån tomte...
Sen har man ställt tillbaka möblerna...
Iallafall de möbler man orkade själv... Hon for... Men men... Fick fram allt utan två soffor...
De var aldlelens för tunga att ta själv...
Aja... Nå ska juh dagen ha att göra..!
Hehe..!

Innan jobbet for man och lämnade Fredrik i Baggård...
Så nu ska vi försöka igen..!
Hehe, senast gick juh inte så bra...
Han kom juh till mig första dagen, jag for till han andra dagen och sen var de juh torsdag och då gick man av..!
Men de är rätt så tomt utan han och vovvarna...
Om man då kunde ha hundarna så man hade nån rörelse och nån man kunde prata med...
Aja... Får gå förbi djuraffären..!
Hahahahahaha..!
Neeeeeh...
Då blir Fredrik galen..!
Men en liiiiiten fick kan väl inte göra så mycket..!
;D
Neeeeh, ska hålla mig..!
Hehe..!
Tur nog så kan man juh prata med varann i telefonen..!

Tur nog så blev de över spagetti och köttfärssås, så jag behöver inte laga mat...
Deprimerande att laga till sig själv, så de blev perfa..!
Jah, annars ska man väl bara ligga och slappa så man klarar av nästa natts små äventyr...
Idag kl. 19.00 ska jag tillbaka till GeKås..!
Hehe..!
Missade i måndags..!


Neh, nu pep torktumlaren..

Hoppas att ni sover så gott nu..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0