Okammad, osminkad, nyvaken och i nattlinnet..!

**GÄSP**

Jah... Min efterlängtade säng fick jag inte ha länge..!
Telefoner har ringt nonstopp!
Först Fredriks mobil, sen satte hemtelefonen igång och sen var de min nalle som skulle vibrera..!
Och de var inte en gång..!

Fick mitt efterlängtade samtal!
Dock skulle jag kunna ha hållt ut tills på måndag...
Men bra att veta att de håller på..!
Snart är de väl dags att gå ut med de hela, men inte riktigt än..!
Ni får ligga på sträckbänken ett tag till!
Hehe..!
Men nu kan man slappna av under helgen när man vet att allt är rätt iallafall..!

När jag såg mig i spegeln såg man ett stort ruffs!
Men jag gillar mina hack jag gjorde ändå..!
Hehe..!
Fick lov att ta en bild..!
Jah, jag vet...
Okammad, osminkad, nyvaken och i nattlinnet..!



Så sur ser jag alltid ut på morgonen..!
Hahahahahaha!





Efter en bild som sådan, måste man he in nå sötnosar så jag inte skrämmer bort er..!
Hahahahahahaha!

Nu ska jag verkligen pilla naveln så att man orkar med natten som kommer...
Kycklinggryta och sen tänkte jag baka bullar om gammlingarna tillåter de..!
Var rätt så tomt med sådant..!

// Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0