Orkade inte följa med...

Blööööh!
Då är man vaken..!
När ska man få sova..?
Somnar sent och vaknar tidigt...
Fredrik har nyss farit... Skulle till Baggård och fixa lite...
Orkade inte följa...
Men han fick ta med sig vovvarna, så dom fick vara där lite...
Annars skulle jag gärna vilja ha haft dem...
Men men, de hinner nog bli less på de här stället...

Sen kändes de skönt att få ta igen sig...
Imorgon är de jobb...
Ovanligt...
Undrar vad de är för mat som ska kokas ihop??
Med min tur så är de en klurig meny..
Aja...
Har juh tio timmar på mig att klura ut den!
Hehe!

Inatt somnade vi skavfötters...
Hehe, vi skulle se en film...
Hittade ingen skön ställning, så de fick jag vände mig till rätta...
Såg juh liks..!
Hehe..!

Neh, nu ska man pilla naveln och sen får man se vad man hittar på...
Får se om man tar sig en tur, om de nu inte regnar...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0