Sista natten!

Inge besök idag... Om man nu kan kalla de besök, då han bor där också..?
Aja... Själv var man då..!
Och passande så såg jag Home Alone..!
De ända som var på TV..!
Hehe..!

Städningen är klar, där hemma iallafall, så nu är de bara tvätten som ska bli ren imorgon...
Och sen få upp nå julpynt...
Har suttit och klurat på vad man ska ha med sig till lägenheten...
Hmm...
Skulle vilja köpa en stor papp-julstjärna... Men jag vet inte...
Blir nog en liten silver julgran iallafall..!
Hehe..!
Innan jag lämnar Baggård så ska jag få upp iallafall adventsljusstakarna där...
Fredrik vill inte att vi ska pynta så mycket där, men vi ska väl vara där med...
Aja, får se vars de slutar...
ÅÅh, sen är jag lite smått sugen på nya julgardiner i köket (lägenheten)...
Men jag tror att Fredrik slår ihjäl mig då...
Tror ni att han skulle märka nå??
Hmm....

Sista natten!
GÖTT!
Sitter och funderar om jag ska tvätta innan jag lägger mig..?
Om nu tvättstugan är ledig...
Tvättmaskinen tar ca 50 minuter... De ska jag väl klara av..?
Sen hänga sen ställer man klockan på 13.00 och far och hämtar karl, hundarna och några tomtar...
Hehe..!
Jah, får se vars man slutar..!

Hoppas att ni sussar på för fullt och att ni har haft en härlig helg..!

Till Anna säger jag: Välkommen tillbaka..! :D

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0