De visste då INTE jag...

Visste ni att Miaslustgård bara finns i Umeå??
De visste då INTE jag...
Hade för mig att de fanns på fler orter, kanske inte alla, men några fler...
Aja, man lär sig nå nytt varje dag!
Hehe!
Orsaken att jag var och pluttade på deras sida är att vi ska köpa en morgongåva till Lena...
Vi har kommit fram till en fin burk därifrån och lite godis...
De ska bara vara nå litet...
Och sen är de bra att de är ätbart, eftersom att de är bra att hon får i sig något, hon kommer nog vara nervös...

Vad gör man vaken den här tiden!?
Ingen människa ska behöva stiga upp innan sju..!
Rackarns så trött man är!
Har sovit som en kratta!
Men man sover väl bara bättre inatt..!

**GÄSPGÄSP**

Neh, nu ska man ta fram sminklådan och se om man kan göra så att man ser piggare ut..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0