Emma är snäll!

Seeeeeeg timme!
Tror ni att nån märker om man ställer fram klockan nu?
Hehe!

Men men, klockan blir  iallafall  inte mindre..!
Tur de, nu längtar man isäng så man man vakna och sätta igång med dagens to-do-list!
Hittade en smarrigt recept i Hemmets Journal, en viss förmån ska man juh ha när man jobbar natt, läsa alla tidnnigar innan alla andra..!
Till och med en kändis i tidningen..!
En som man har gått i skolan med var med, gissa vem..
Hehe..!
Neh, de var inte på BB-sidan... Där är de oftast kändisar..
Jag skulle vilja att de skriver ut ålder på föräldrana, de gör saken så mycket lättare..
Då behöver man bara kolla åldern och är den  i min ålder så kan man glutta lite extra på bilden..!
Hehe..!
Kanske märks att man är trött... Men de är då som man får allra bäst ideér..!
Eller?
Aja, tillbaka till receptet...
Var en taco-paj... Får se om man slänger ihop den idag, enda som saknas är paprika, men de kan man väl vara utan...
Hmm, får se hur de blir med den saken...
Först och främst ska jag ringa och sen bara SKA jag pallra  mig på  vinden..!
Känns drygt, men måste få ner jackor och kolla vad man har för saker och ting...

Neh, nu får de komma nån gång så man får prata med nån...
Eller så får nån vakna, kanske ska gå och hålla för näsan på nån liten stackare..
Neeeeeeeh, så dum är jag inte..!
Emma är snäll!
För de mesta iallafall...

Nu måste jag väl ändå kunna säga god morgon..?
Nå mycket längre kan ni väl inte snarka..?
Hehe..!
;P

// Emma


Kommentarer
Postat av: Djävulen.

Duktig flicka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0