Får kolla på de...

Då avverkar man första natten...
Har gått bara bra, iallafall fram tills nu..! Man vet ju aldrig..!
Hehe..!
När jag körde hit så fick jag ett sms... Har chansen att byta rad...
Ska jag ta den?
Jag blir ledig i jul och nästa för den delen med...
Men då är de nya maträtter som ska läras, ioförsig de är de nu med...
Men får klura på de, sa att vi kunde prata om de på gruppträffen den 14:de...
Ska kolla med Fredrik med...
Skulle var skönt att vara ledig jul, men med tanke på att våra rader kommer efter varann så blir de att nån måste jobbe sju nätter i rad... Eller är de bara jag som tänker fel...
Aja...
Får kolla på de...

Pannbiffarna är klara och väntar på att ätas, hoppas att de smakar...

Nu ska man dona på i tvättstugan, skönt med terapiarbete..!
Hehe, tänk om man kunde tycka så med sin egna tvätt..!
Hahahaha..!

Neh! Jobba jobba..!
Hoppas att ni sover så gott nu!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0