Handen är INTE där ni tror...



Så här ser man ut efter två nätter och en dag med Lisa..!
Hahahaha!
Gubben slocknade direkt då han slappnade av..!
Nu snarkar har så gött!
Handen är INTE där ni tror...
Hahahaha!
Fingret är i navlen... Kollade upp de innan jag tog bilden..!
Hehe..!

Jah, traskade en sväng på stan och sen for vi på Mariedal och OBS...
Köpte inget hittade mycket..!
Ett par skor på Skokanonen, men de får vänta där tills de har blivit billigare..!
Hahaha, blev lite snål, de kostade 500 och med tanke på vad som komma skall så har man annat att lägga pengarna på..!

Min mobil dog i tisdags så den var av hela gårdagen...
Överlevde, hade Lisa som roade mig..!
Slog på den imorse och hade en del missade samtal, några sms och ett röstmedelande..!
Skulle aldrig ha lyssnat av de röstmedelandet!
De var chefen!!!
Imorgon klockan 9.20 ska de ske!
Kommer att dö!!!
Blöööööööööööööööööööh!
Vill inte ha den RACKARNS sprutan!!!!!
Buhuuuu!
Jag skulle aldrig ha lyssnat utav de där medelandet!!!
Aja, ska på provköket på Tallbacken... Vars nu de är..?
Men men... Man har munnen med sig..!
När vi var på stan gick vi förbi tidningsstället och jag gillade inte Aftonbladets rubriker..!
Ååååå!
Aja, jag jobbar inte förrän på torsdag nästa vecka, så de blir nog bra..!
Hmm... Mamma skulle ha tagit den idag klockan sex, så man kanske ska ringa dit och kolla hur de gick!

Neh!
Nu ska man försöka hålla sig vaken...!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0