Lördag idag...

Då är små timmarna kommen!
Natten har gått undan..!
Rätt så kul och ovanligt med besök... Tänk om man kunde få de oftare..!

Snart är de att brumma  hem som gäller...
Hoppas att bilen sköter sig..!
Håll tummarna för mig...
Men jag tror nog att Älsklingen fixade de hela inatt...
Annars har han juh en hel dag på sig att fixa till de..!
Hehe..!
Lördag idag...
Vad allt går fort..!
Vill ha de som september, men de är oktober...
Vill ha sommar, men de lutar mot vinter..!
Men skönt nog så slipper man jobba i jul..!
Sen slapp man gå på på julafton och gå av fyra nätter senare...
Eller... Jag skjuter upp de hela, men i år känns de skönt att slippa..!
Hehe..!
Första gången man firar jul med Lena på läääääääänge!
Hmm, jag har för mig att senast var typ 2003...
Hon är varannat år i Gällevare och då hon har varit i Umeå så har jag alltid jobbat..!
Ska bli skoj..!
Fast vi har juh alltid träffats innan julafton och haft en "liten jul", men de räknas inte..!
Hehe..!

Jah..!
Sängen känns skön att komma till!
Hoppas att jag får sova lika mycket som i går..!
Två nätter kvar..!
Inatt kommer de nog vara drygt, men ska ställa om klockorna här ute då jag kommer..!
Då känns de bara att man är snabb på att jobba..!
Haha, jag kommer juh att ligga en timma före hela tiden..!
Hehe!

Tjillevippen på er!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0