Man ska hålla ett öga öppet..!

Man har haft en mysig dag..!

Roade mig med att laga Fredriks byxor, hur man kan lyckas med att ha hål i hela grenen, kan jag inte förstå...
Plus har man donat med tvätten, kammat hundarna och rensat i sylådan...

Sen for vi och tände ett ljus på Fredriks pappas grav...
Skulle ha varit mysigare om de hade varit lite mörkare...
Många gravar var besökta och de blir nog fler innan kvällen är slut..!
Innan vi for hem så for vi på H&H, Fredirk köpte en tröja och jag hittade ett jätte snyggt armband fårn Diddi, men de var så rackars dyrt..!
Ååå!
Men men, får se om den får komma sig hem med mig..!
Hehe..!
Innan vi lämnade Hörnefors for vi förbi huset Fredriks Farmor bott i...
Ett sött litet blått hus...

När vi kom hem så var strömmen borta!
Så vi tände ljus och satt oss i soffan och kollade i IKEA katalogen..!
Visst var vi romantiska?
Hahahaha!
Men mysigt var de..!
Dock så kom strömmen tillbaka ganska fort och då var de bara att laga mat...

Nu är de Monopol på HÖG nivå..!
Grabbarna grus är här och de köps, intecknas och bötas för fullt!
Få se om man är med på nästa varv...
Hehe.. De verkar fuska...
Man ska hålla ett öga öppet..!
Hehehe..!
Många härliga namnkallningar får man då höra..!

Neh, nu ska jag plocka bort datorn så att de har mer plats för sina pengar och gator...
Sen får man se vem man hejjar på...
Fredrik har £ 37... Men han har ett par bra gator..!

Neh..!

Have a nice night!

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0