Men så taskig är jag inte..!

Tick tack tick tack tick tack!

Inatt är de mest klockor man har att hålla reda på..!
Kändes lite konstigt att vara på jobbet klockan åtta...
Men man får se de från den ljusa sidan, man behöver då inte stressa...
Att en timma kan göra så mycket?

Fläskfilégryta och en mazarintårta har man snört ihop...
Sen har man donat på som vanligt..!

Snart har man betat av denna natt...
Tur nog så går de rätt så fort... Gjorde nog rätt att ställa om klockorna här ute så fort jag kom hit..!
Känns mindre drygt..!
Hehe..!

Hoppas att ni som jobbar imorgon inte kommer förtidigt på jobbet..!
Hehe, de är nå som jag skulle kunna lyckas med.:!
Hahahahah!
Men turligt nog så har man inte de problemet då man jobbar natt..!
Hehe..!

Undrar om de är nån stackare som kommer lite för tidigt nu på morgonsidan?
De skulle vara nått de..!

En och en halv natt kvar innan man är ledig..!
Känns skönt de med..!
Fredrik vill ta Lisa och fara på Paradisbadet, men får se hur de blir med den saken...
Jag ska ringa några samtal på måndag och se hur de ligger till, har inte fått ett konkret svar, så man blir lite smått galen!
Men nog skulle de vara kul att ha Lisa några nätter och tänka på nå annat..!
Hehe..!

Inga besök inatt.. Är nästan sugen och ringa till Fredrik och säga att de är krongel på bilen bara för att få hit honom...
Men så taskig är jag inte..!
Får nöja mig med Tobbe!

Neh, nu ska man beta av sekundrar och minutrar...
Snart ska väl klockan slå 07.15..!

Ta vara på eran x-tra sov-timma!

// Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0