Men skönt ska de bli att få lätta mitt hjärta..!

Hann inte gömma undan Monopolet..!
Men som tur är så hann inte grabbarna grus fara hem heller..!
De sitter och köper, betalar hyra och intecknar som bara den..!
Själv så har man pickat och plockat..!
Till och med städad ur städgarderoben...
Men längre än så har man inte kommit..!
Städa får man göra en annan dag känns de som..
Nu kan man juh skylla på att man har besök..!
Hehe..!
De ska juh vara bra till nånting..!
Hehe..!

Jah, "snott" Fredriks dator...
Så nu har jag fått in bilden på min negress!
Yeeeeeeh!

Kolla så fin hon är:

Lagat halsbandet och satt dit pärlan till örhänget...
Som sagt så var de en ståltråd där...

Men hon är inte så fin på denna sida:

Hon verkar ha haft de svårt i sin förra familj..!
Hahahahaha!

Men 40 kronor var hon väl värd??

Längtar tills allt är klart och man kan prata öppet som vad som komma skall..!
Jobbigt att bita sig i tungan och inte kunna berätta vad man har köpt och gjort..!
Men men..!
De närmar sig med stromade steg!
Snart lär de juh märkas med..!
Lite smått stressad av de som ska göras...
Måste ringa på måndag...
Sen ska jag ringa chefen och kolla om de blir schema byte..!
Håller tummarna på en ledig jul..!
Sen skulle jag vilja fara till IKEA med jobbet så man får köpa de sista..!
Men men! Återstår att se..!

Men skönt ska de bli att få lätta mitt hjärta..!
Nu vet två stycken... Ena är jag och den andre är Fredrik..!
Hehe..!

Aja, ska kolla hur de går för grabbarna...
Hoppas att de tar ett uppehåll snart så man får smaska i sig nå sallad..!
Mmmm!

Neh, hoppas att ni har en trevlig söndag!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0