När får man börja pynta?

Då är hälftgen av samtalen ringda...
Fick tag i Elin, de verkar lösa sig med schemabytet...
Så ska mamma får tills imorgon att bestämma sig om hon ska med till IKEA...
Ska ringa och boka in mig där..! Hoppas att de finns plats..!

Fick inte tag i de andra, får pröva igen imorgon...
Orkar inte ringa och jaga nu..!

Men de är skönt att veta att man är ledig i jul, om nu inte nå annat skiter sig..!
När får man börja pynta?
Första advent??
Eller får man sätta igång lite tidigare??
Men snart är de juh iallafall!
Då ska alla tomtar ner, tror att jag inte ska pynta så himla mycket i år..
Vissa tomtar får semester..!
Hehe..!

Neh, nu ska jag klä mig...
Jag har sminkat mig..!
Med puder och annat dyrligt..!
Rev mig säkert tre gånger när jag skulle "svampa" på de hela!
Har lite längre naglar än vad jag är van med, men som tur är så är de täckande!

Neh, klä mig och sen bär de nog iväg!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0