Neh, nu förtränger jag detta!!

Fredrik är kinkig..!
Han har mitt paket i skuffen och muppe låste bilen innan han gick in...
Hade han inte gjort de så skulle jag inte ha brytt mig..!
Nu har jag gömt bilnyckeln..!
Mohahahahahaaaaa!
Hehe!
Han gör alltid likadant...
Gömmer de nere hos Maria och sen slår han in den sekundrarna innan jag ska få de...
Är de inte bättre att han slår in den innan han gömmer den?
Hehe..!
De är som om han tror att jag söker upp saken..?
Är jag sådan?
Om han skulle säga att jag inte får kolla i en viss låda så skulle jag inte göra de...
Och sen om den är inslagen redan så är de juh ingen stor sak om man skulle "råka" vara där och peta..!
Hahahahahaha!
När han gör så stor sak om de hela så blir man NYFIKEN!
Så han har väkt björnen!

Hehe..!
Tragiskt nog så är de inte länge innan han får tag i de som finns i skuffen..!
Att tiden går så fort?!
Huvva..!
Neh, nu förtränger jag detta!!
Enligt Fredrik så fyller man "Tant", men kan man riktigt håller med om de??

Nu ska man gosa med karl och kolla om han fortfarande är kinkig...
Han får tillbaka nyckeln om han säger snälla, vilket är sällan när han ber om saker..!
Hehe, att han inte har lärt sig efter över sju år..!
Hehe!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0