Redan?

Vaken som många gånger denna dag..
Men jag höll mig tills nu iallafall..!
Men magen knorrade på för fullt, åt för tidigt igår..!
Nu har man knaprat i sig två frukost med leverpastej!
Mmmmmm! De gjorde susen!

10 timmar kvar?!
Redan?
10 timmar???
Imorgon ska man nog snöra in tvätten i maskinen så fort man kommer hem...
Då får man hänga då man vaknar...
Ingen Umeå imorgon, tar de på tisdag istället, mamma ville fira en sak...
Och de måste väl hon få..!
Hehe..!
Så imorgon så bli de tvätt, små städ och sen SKA jag upp på vinden..!
Kecka in lite saker och sen få ner vinterkläderna innan man fryser ihjäl!
Har för mig att jag köpte många nya jackor förra vintern, har glömt hälften, men då blir de väl som "nya" jackor igen!
Haha..!

Så? Vad gör ni denna kanelbullens dag?
Kan kanelbullen få sig en hel dag så borde kladdkakan ha en dag med!
Kladdkakan och chokladen!
Kanske ska skicka iväg ett mail till Kungen!
Hahahahahahahaha!

Fick riktigt med mys då jag vaknade..!
De värsta av allt var att Fredrik inte ens var uppe..!
Hehe, man tager vad man haver och Ronja var så gosig!
Lillan skulle ha mys-pys när jag väl pallrat mig till soffan..!

Nu hör jag pang pang, Fredrik sitter och spelar på..!
Kanske ska gå och lägga mig och hoppas på att få snarka en stund till?
Eller så kan man lägga sig och kommentera sättet han spelar..
Neeeeh, ska vara en snäll flicka!
Mohahahahaha!

Min ros har börja vissna..
:(
Den som är så fin!



Men man får hoppas att man får en till!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0