:S

Jah, efter en mysig kväll med många sexiga karlar, så ska man snart krypa till kojs..!
Med min tur så är de en sexig karl i sängen med..!
Hahahahaha!
;)

Imorgon, vet att jag har sagt de FLERA gånger, upp på vinden!
Nu är de ett måste!
De är inte länge kvar innan de smäller, snart ska ni äntligen få reda på de hela...
Ni kommer att bli så besvikna!
Men men!
Ni får suga på de ett tag till!

Regnet piskar på rutan, Ronja har borrat ner sig bland kuddarna och rosen jag fått lever fortfarande...
Kanske inte lika vacker som den dagen jag fick den, men den finns bland oss..!

Tänker på skjortorna som jag lämnade kvar...
De bara hänger där och är alldelens ensam... Eller så har nån rackare tagit dem..!
MORR!
:(
Vill haaaaa!
Behöver nya tröjor... Eller jag kanske behöver rensa garderoben, så jag hittar de jag vill ha...
Bort med allt pösigt och konstigt!
Tänk om man kunde ha en walk-in-closet...
Då skulle man hitta allt..!
Eller, nje, de vet i rackarns..!
Någ kommer oredan att finna mig där med..!
Hahahaha!
Men men, tycker att jag kan unna mig skjortorna iallafall...
Jag som har varit så duktig med att fixa allt..!

Nje, tänka på något annat kanske!
Ska tvär kolla om jag hittar en svart väska som jag lovat att mamma kan lova...
Kanske har lovat för mycket eftersom jag inte ha någon susning vars den är..!
:S
Håller tummarna att den är i den låda jag tror, men 75% chans att den inte är där..!

Nu ska jag önska er en trevlig och sömnfull natt med många härliga drömmar!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0