Så nu har jag två..!

De var jätte mysigt på marknaden..!
Vovvarna fick hälsa på många hundat bla en pappis..!
Blev inte så mycket inköp...
Hittade en negress som fick följa med hem...
Så nu har jag två..!
Fick ge hela 40 kronor, men då var den rätt så sliten..!
De roliga med denna var att den hade orginal halsbandet kvar...
Dock var de av och tejpat fast, men jag pillade bort tejpen och sydde fast den...
Sen satte jag fast en pärla som örhänge...
De saknades och på ena örat fanns en ståltråd...
Så de gick fort..!
Som tur är så är hon vacker på ena sidan, så hon får stå i profil..!
Hahahaha..!

Har ett kort, får he in de sen..!

Sen har man förlorat i Monopol..!
Fredrik gjorde så jag gick i KK, men Markus gav igen..!
Mohahahahaa!
De blev Buzz för deras del medans jag gjorde ordning kycklingen och hackade sallad..!
Mmmm.. Sallad.. Ghaaah..!

Neh, nu ska jag om man kan äta någon gång..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0