Tio är bättre än sju!

Tjohooo!

Nu betar man ÄNTLIGEN av sista natten för denna gång..!
Yeeeeeh!
Sen är man ledig TIO nätter..!
Tio är bättre än sju!
Hehe..!
Ska bli skönt...
Synd bara att man inte hade vetat de lite längre i förväg...
Man kunde juh ha övertalat Fredrik att bära iväg söder ut...
Och då snackar jag inte om Sundsvall utan ännu längre ner...
Hehe..!
Men men...
De kommer nog fler tillfällen...
Skulle ha varit kul och se GeKås julsaker...
Men de får bli en annan gång..!

Jag tror att jag har dåligt inflytande på Fredrik...
Han funderar på att göra en sak som jag aldrig i hela mitt liv trodde att han ens skulle tänka tanken på att göra...
Så nu är de bara att vänta och se om de blir utav..!
Hehe!
Ännu en till liten hemlighet..!
Mohahahahahaaaa!
Men denna är ganska lätt att gissa sig till om man känner oss två..!
Hehe..!
Men klura inte så mycket på de hela...
Jag tror inte att han kommer genomföra de hela...
Men roligt skulle de vara om han gjorde...
Han är då inte guldgossen som min pappa tror att han är..!
Mohahahahaaa!

Mmm.. Idag ska jag ringa och höra hur de går...
Blir frustrerad över att de inte går som jag har tänkt mig, har inte fått nå konkret svar än...
Bli GALEN!
Men men...
Håller tummarna...
De går inte att göra nå annat..!

Snart har man kommit sig halvvägs..!
Mazarin-tårtan blev en hitt... Så man kan göra den igen..!
Hehe!
Idag har man bara gjort morotssoppa...
Sen allt annat runt om kring med..
Sitter och väntar på maskinen så man kan ladda en till tvätt..!

Sover    ni   gott??

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0