TUSEN TACK ATT NI KOM TILLBAKA TILL UMEÅ!

Home at last!
Yeeeeh!

Hur kommer de sig alltid då man verkligen är trött och vill brumma hem snabbt att man får en seg-bert framför sig?
Och när man ÄNTLIGEN har skakat utav sig den (kringlig väg), så stöter man alltid på en lastbil?!
De är som om de är där för att hindras!
Slår aldrig fel!

Sen kanske man inte skulle ha kört hem nu när man är så rackarns trött...
Tog sin tid innan man kom sig ut ur bilen... Försökte två gånger innan jag insåg att jag hade fortfarande bältet på..!
Hahahaha, men de kanske förklarar vilken hårfärg man har..!
Hehe..!

Jah, nu är man hemma och tror ni inte att man har piggnat till..!
Så, har "lånat" Fredriks dator, så man kan klinka på här tills John Blund kommer med ännu ett lass...

Hmm...
Är som sugen på att göra som Rix morgon zoo...
Här kommer en hissning och dissning:

Eftersom jag känner mig så munter så vill jag börja med en dissning.
Vill dissa alla långtradare som alltid dyker upp då man minst vill de...
Varför kan de inte köra framför en på vägen till jobbet, då man är mindre trött...

Min hissning ger jag till Rix FM!
Så härligt att man har fått tillbaka Roger, Titti och Gert på morgonen då man ska komma sig hem...
TUSEN TACK ATT NI KOM TILLBAKA TILL UMEÅ!

Nu har man lättat sitt hjärta, kanske inte helt, men en bit på vägen..!
Hehe..!
Man ska väl bre sig en frukostbröd och sen traska isäng...
Har beställt väckning klockan 12, får se om han håller de han lovar...

Natt´i´Natt!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0