Underbart är kort!

En ovanlig natt har de varit må jag säga..!

På vägen hit så betede sig bilen konstigt så jag ringde Fredrik då man hade parkerat...
Han hade fyllt på glykol och som vanligt fyllrt på för mycket, så han trodde att bilen hade gjort sig av med de överflödiga och lite till...
Så han kom brummandes...
Vovvarna följde med..!
Mysigt..!
Tur nog så hade jag hunnit klart med laxen och skinksåsen, så man kunde mys-pysa en sväng med voffsarna..!

Han donade på med bilen medans jag försökte jobba med hundarna i hasarna..!
Gick bara bra..!
Tror att de hade rätt så kul här..!
Hehe..!
Satt och kollade då jag gjorde syltrutor..!
Synd nog så är underbart kort...
Fredrik skulle hem och snarka och kvar blev jag...
Men fick iallafall se honom..!
Hehe!

Så nu har man donat på och donat på..!
I väntan på småtimmarna..!
Har inte insett att imorgon är de vinter på riktigt..!
Blööööööööh!
Vill ha sommarn som man aldrig fick!

Neh, nu ska jag dra mig till tvättstugan och kolla om nå är klart för att vikas..!

C U LATER!

// Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0