Vem vet, man kan juh lära sig nå!

Nu har man slagit in morgongåvan till Lena..!
Blev en plåtask från Mia´s som jag fyllde med godis...
Sen köpte jag en sten som de stod LOVE på och sen en plast blomma som jag har på paketet..!
Och sen, för att inte glömma, en champis!
En liiiiiiten söt!
Hehe!
Fick visa legg, så hoppet är inte ute , även fast man snart fyller 25!

Jah, de gick bara bra att köra...
Släppte utav henne, får på Ersboda och väntade på att affärerna skulle öppna och sen blev de RUSTA, Obs, stan, Maxi, hämta henne och sen Obs igen!
Den gröna skjortan fick följa med mig hem idag...
Den och mycket annat!
Huvva va börsen fick motionera..!
Ska bli skönt att säga vad som komma skall..!
Då behöver man inte smussla allt..!
Aja..!
Den tiden kommer, nu förr än senare...
Hahahaha...
Skämt åh sido, nedräkningen har verkligen börjat och man känner sig stressad som bara den...
Men ska inrikta mig på att komma mig igenom bröllopet..!

Fredrik, min lilla älskling, ligger och sussar här i soffan!
De har varit en lång dag..!

Som tur var så slapp man laga mat, svärmor bjöd på pizza som tack för besväret!
MUMMA!
Så ost-och skink pirog har man smaskat i sig, jag var smart och sparade en bit till senare!
Mmmmmmmm!

Neh, nu ska jag njuta av Scrubs!
Vem vet, man kan juh lära sig nå!
;)

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0