Vi fick ett ryck..

De blev renare här..!
Vi fick ett ryck..
Jag plockade, dammade och tog toan medans Fredrik tog golven..!
Så nu är de rent och fint iallafall en dag..!
Hehe!

Har legat i sängen och sett på Arga snickaren...
Missade de, men som tur är så har kanal 5 reprisen på deras sida...
Kanske inte den snabbaste uppkopplingen, men man tager de man haver!

Man ska väl traska isäng nu...
Imorgon blir de Umeå, Fredrik har tandis som vanligt..!
Får strosa på stan medans han gapar...
Hoppas man hittar nå fint..!
Kan de inte vara löning för?!
Har bestämt mig att lugna ner mig påp köpar fronten tills lönen har kommit sig in på kontot..!
Men de brukar inte gå så bra..!
Hehe..!

Har suttit och försökt planerat, men de har inte gått så vidare...
Fredrik säger att de är bara ta de när de kommer, men jag vill ha nån plan...
Iallafall så man har nå att utgå ifrån...
Ska iallafall ringa och höra hur de går imorgon, hoppas att man får de svar man vill ha..!
Håll tummarna för oss!

Neh, nu måste jag säga god natt!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad händer för spännande... NYFIKEN! =)

2009-10-19 @ 09:20:20
URL: http://livetistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0