Visst är jag romantisk??

"Han har myror i brallan, hon har myror i brallan..."
En dryg låt att ha på hjärnan..!
Snälla nån, sjung nå annat!!!
Jag blir GALEN!

Nu är de mindre än fem timmar kvar tills man ska brumma hem..!
Trodde att jag skulle få besök inatt, Fredrik agerade chaffis...
Men de var för halt och han hade så dåliga helljus, så de blev inget av...
Men han hade gjort ett försök iallafall..!
Tanken som räknas, ibland iallafall..!
Hehe..!

Palt och fruktkräm har man slängt ihop..
Bägge två lika kletiga!

Fem timmar sen får man pepap inför helgen..!
Eller ska väl först peppa inför telefonsamtalet jag ska göra idag..!
Längtar tills man får säga vad som komma skall, men vill att de ska vara spikat och klart innan man säger allt för mycket..!
Inom en månad ska de väl vara gjort iallafall...
Halft peppad inför de hela, men tror nog att Fredrik längtar mest...
För hans skull jag gör de... För vad gör man inte för kärleken..?
Känns lite smått stressande...
Aja...
Ringa om de och sms:a mamma och säga att vi är på firar humör på tisdag..!
Hehe..!
Sen ska man ta tag och ringa Lena-spena, nu har man inget man kan försäga sig om, så de ska vara kul att höra hur stressad hon är..!
På lördag smäller de juh för hennes del!
Hon klättrar  nog på väggarna, stressad över allt som ska hinnas göras...
Tänk att all planering, all stress och alla pengar de har laggt ut är för en dag...
Jah, är de värt de?
De är väl upp till var och en... Jag skulle nöja mig med en snabb vigsel med några få vittnen och sen donka sig..!
Hahahah!
Visst är jag romantisk??

Dessa fyra nätter har gått undan, känns som om man är inne på sin andra..!
Men klockan 07.15 så är man ledig igen, inte för att de är nå ovanligt med de, men de är rätt så skönt ändå..!
Att få krypa ner bredvid karl och  mys-pysa med vovvarna..!
Mumma de!

Neh, här kan man inte sitta hela natten..!
Hoppas att ni har sköna drömmar!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0