Blöööööööö!

Sitter och gäspar!
Har de som de är måndag idag, men icket..!
Tisdag...
Blöööööööö!
Imorgon har vi inriktat oss på IKEA, hoppas att de blir utav, men vad ska man inrikta sig på idag då?
Hmm..?
Funderar på att gå och stöka lite på vinden, ska bli kul att se vad man har där uppe...
Men får se vad de blir med den saken!

Träden får mindre och mindre löv och vindarna blåser hårdare och hårdare!
Vet inte riktigt om jag vill inse att hösten är här och att de är närmare till vintern än sommaren!
Skulle nog vara bra om man traskade upp på vinden... Skulle varit bra att få ner vinterjackor...!
Har bestämt mig att om jag inte hittar en riktigt klockren, så ska jag inte köpa någon i vinter...
Hoppas jag på iallafall!

Såg nå roligt då jag loggade in på bloggen, Vänner ska bli långfilm!
Jaaaaaaaaaaaaaaa!
Då får man se hur de går för alla! Hehehe! Neh, de ska bli skoj!

Nu ska man försöka vakna till lite granna!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0