De kostar att ligga på topp..!

En mysig stads tur var de..!
Fick tag i ett halsband, dock svart, men de får duga..!
199 kr...
Hehe..!
Tror ni inte att när man väl har köpt så hittade man en hel vägg med röda halsband på Guldfynd?!
Men men, he dug..!
Sen köpte man ett läppglans (som gjorde läpparna större, fråga mig inte hur) och två nagellack..!
99 j*vla spänn gick glansen på..!
Rena rånet, fick 25% så inte riktigt 99, men ändå..!
Hehe..!
Nagellacken var de två för 39 istället för en för 25..!
Så Fredrik satsade på rött och jag på glittrigt, får se vad de bllir...

Hittade även efter mååååånga butiker vita skor åt Lisa..!
Hoppas att de passar, men 100 kronor, de svider juh inte så mycket att köpa ett till par..!

Fredrik j*vla Molander vägrade äta frukost..
"Jag klarar mig..."
Men men, de räckte långt, blev Subway innan man åkte viidare..!
De kostar att ligga på topp..!

Neh, nu ska jag slappna av och leta recept..!
Nya maträtter som vanligt på jobbet..!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Anna

Ahh låter hääärligt med shopping =)

2009-09-08 @ 21:35:01
URL: http://livetistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0